Ilovani yuklab oling
Chegirmalarga ega bo'ling
Yuklab oling
Katta chegirmalar va qulay xaridlar amalga oshirish uchun ilovani yuklang
Savollaringiz bormi?
Agar qo’shimcha savollaringiz bo’lsa, bizning ishonch telefon raqam +998 55 500 55-11 orqali yo’llang, biz qo’ng’iroqlarni 8:00 dan kech 22:00 ga qadar qabul qilamiz, xizmat qiymati - bepul!
Bizning Telegram bot manzilimiz @stok_yuzka_support ga yozing, biz murojaatlarni 24/7 qabul qilamiz!
To’lovni qaytarish
Onlayn to’lovni qaytarish
Buyurtma holati «Qaytarildi» ga o’zgargan holda, qaysi kartadan to’lov bajargan bo’lsangiz, shu kartaga mablag’ qaytariladi. Mablag’ qaytarilish muddati haqida ma’lumotni karta bankidan olsangiz bo’ladi.
Qaytarilish haqidagi chekni ilovadagi shaxsiy kabinetingizdan, kerakli buyurtma raqami ostidan olishingiz mumkin.
Qabul qilish vaqtidagi to’lov qaytarilishi
Agar siz buyurtma qabul qilish vaqtida karta orqali to’lov amalga oshirgan bo’lsangiz, 10 kun ichida to’lov bajarilgan kartaga mablag’ qaytariladi. Shu bilan birga, sizga qaytarilish haqida chek taqdim etiladi. Kabinetda «Elektron chek» bo’lmaydi.
Menga mahsulot kelmadi / keldi, lekin boshqa mahsulot keldi/ keldi, lekin hammasi emas / singan keldi
Biz shunga o'xshash so'rovlarni buyurtmani olgandan vaqtdan boshlab 7 kun ichida murojatlarni qabul qilamiz. Siz qo'llab-quvvatlash guruhiga murojaat qilishingiz mumkin va bizning mutaxassislarimiz maslahat beradi.
Muammoni tasvirlab bering va buyurtma raqami, mahsulotning fotosuratini va uning shtrix-kodini bizning @stok_yuzka_support botimizga Telegram-ga yuboring.
* Biz shuningdek tekshiramiz va natijalari haqida sizga xabar beramiz.
* Qo'shimcha tekshiruvni oldini olish uchun buyurtmani qabul qilish vaqtida tekshirishni maslahat beramiz.
Sifatiga eʻtiroz boʻlgan mahsulotni qaytarish
Texnik jihati murakkab mahsulotlar
Texnik jihati murakkab bo’lgan mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lsa, u mahsulot o’rnatilgan kafolat muddati* davomida qabul qilinadi, agar ushbu kafolat muddati bo’lmasa, 6 oy ichida qabul qilinadi.
Biz mahsulotni tekshirish uchun uni sotuvchiga yuboramiz, sotuvchi nosozlikni topgan holda uni 20 kun ichida bepul bartaraf etib beradi.
* Kafolat muddati mahsulot qadog’ida ko’rsatilgan bo’lishi mumkin
* Agar ishlatish sharoitlari buzilmagan bo'lsa, kamchiliklar bartaraf etib beriladi
Boshqa har qanday mahsulot kategoriyalarini qaytarib berish
Mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lgan mahsulotlarni o’rnatilgan kafolat muddati* ichida qaytarish mumkin, agar ushbu kafolat muddati bo’lmasa, 6 oy ichida qabul qilinadi. Mahsulotni sizga qulay joylashgan mahsulot tarqatish punktiga olib keling, ma’mur mahsulot ishlatilmaganligini tekshirib oladi.
E'tibor bering, mahsulot diagnostika uchun qabul qilinishi va ishlab chiqarishdagi nuqson mavjudligini tasdiqlash uchun sotuvchiga topshirilishi mumkin. Sotuvchi 20 kun ichida kamchiliklarni bepul bartaraf etiladi.
* Kafolat muddati mahsulot qadog’ida ko’rsatilgan bo’lishi mumkin
* Agar ishlatish sharoitlari buzilmagan bo'lsa, kamchiliklar bartaraf etib beriladi
Mahsulot bo’yicha maslahat
Siz mahsulot tavsifida mahsulotning xususiyatlari, shuningdek uni qanday qilib to'g'ri ishlatish haqida o'qishingiz yoki sotuvchidan ma'lumotni aniqlab olishingiz mumkin.
Buning uchun Stok Shop mobil ilovasida sizni qiziqtirgan mahsulotni tanlang va «Ko‘p beriladigan savollar» yoki «Do‘kon bilan chat» tugmasini bosing.
Agar bir kun ichida sotuvchi sizga javob bermasa, telegramda @stok_yuzka_support yoki +998 55 500 55-11 raqamiga qo'ng'iroq qilib biz bilan bog’laning, biz albatta sizga yordam beramiz!
Mahsulotni qaytarish
Sifatiga eʻtirozsiz boʻlgan mahsulotni qaytarish:
Mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lmagan holda kuryerdan qabul qilish vaqtingizda qaytarishingiz mumkin bo’ladi. Qolgan barcha holatlarda, mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lmasa, mahsulotni qabul qilgan kundan boshlab 5 kun ichida murojat qilishingiz mumkin. Kuryer murojat bo‘yicha kelgach mahsulot ishlatilmagani, shtrix-kod qadog’i saqlangani va to’liqligini va iste’molchi huquqlari saqlanganini tekshirib oladi.*
*Mahsulotning tashqi ko’rinishi saqlanganini, tekshirish vaqtida ishlatilgan izlar yo’qligiga asoslanib qolish mumkin.
Qonun hujjatlari ro'yxatiga muvofiq ushbu tovarlar ro’yxati qaytarib olishga yaroqsiz tovarlar hisoblanadi:
1. Uy sharoitlarida kasalliklarni profilaktika qilish va davolash uchun tovarlar (metall, rezina, to‘qimachilik va boshqa materiallardan tayyorlangan sanitariya va gigiyena buyumlari, tibbiy buyumlar, priborlar va apparatlar, og‘iz bo‘shlig‘i gigiyenasi vositalari, ko‘zoynak linzalari, bolalarni parvarish qilish buyumlari, dori vositalari.
2. Shaxsiy gigiyena buyumlari (tish cho‘tkalari, taroqlar, soch to‘g‘nog‘ichlar, soch bigudilari, ulama sochlar, shinonlar va boshqa shu kabi tovarlar.
3. Attorlik-pardoz tovarlari.
4. To‘qimachilik tovarlari (ip-gazlama, zig‘ir tolali, ipak, jun va sintetik gazlamalar, gazlama tusidagi noto‘qima materiallardan tayyorlangan tovarlar — lentalar, jiyaklar, to‘rlar va boshqalar); kabel mahsulotlari (simlar, shnurlar, kabellar); qurilish va pardozlash materiallari (linoleum, plyonka, gilam qoplamalar va boshqalar) hamda metrlab sotiladigan boshqa tovarlar.
5. Tikuvchilik va trikotaj buyumlari (tikuvchilik buyumlari va trikotaj ichki kiyimlar, paypoq va qo‘lqop buyumlari).
6. Polimer materiallardan tayyorlangan, oziq-ovqat materiallari bilan bog‘liq bo‘lgan, shu jumladan bir marta foydalaniladigan buyum va materiallar (oshxona va kuxnya idish-tovoqlari va anjomlari, oziq-ovqat mahsulotlarini saqlash va tashish uchun idishlar va o‘rov materiallari).
7. Maishiy kimyo tovarlari, pestitsidlar va agroximikatlar.
8. Mebel (mebel garniturlari va to‘plamlari).
9. Qimmatbaho toshlardan foydalangan holda qimmatbaho metallardan tayyorlangan, yarim qimmatbaho va sintetik toshlardan foydalangan holda qimmatbaho metallardan tayyorlangan buyumlar, silliqlangan qimmatbaho toshlar.
10. Avtomobillar va motovelotovarlar, ularga tirkamalar va nomerli agregatlar; qishloq xo‘jaligi ishlari uchun kichik mexanizatsiya ko‘chma vositalari; sayr qilish qayiqlari va boshqa maishiy suzish vositalari.
11. Kafolat muddatlari belgilangan texnik jihatdan murakkab maishiy tovarlar (metall qirquvchi va yog‘ochga ishlov beruvchi maishiy dastgohlar; maishiy elektr mashinalari va maishiy elektr priborlari; maishiy radioelektron apparat; maishiy hisoblash va ko‘paytirish texnikasi; foto va kinoapparatlar; telefon apparatlari va faksimil apparati; elektr musiqa asboblari; elektron o‘yinchoqlar).
12. Hayvonlar va oʻsimliklar.
To‘lovlar
Sizga qulay bo‘lgan:
Sizga qulay bo’lgan:
- Uzcard, Humo kartalaridan buyurtma uchun onlayn to’lov bajaring;
- Qabul qilish vaqtida Uzcard, Humo kartalari va naqd pul asosida to’lov turlaridan foydalaning.
Onlayn to‘lov
Siz buyurtma uchun to’lovni Uzcard, Humo kartalari orqali bajarishingiz mumkin.
Mahsulot qabul qilish vaqtida to’lov uslubi
Buyurtma holatini tekshirish mumkin. U ilovaning «Mening buyurtmalarim» bo’limi «Barchasi» qismida bo’ladi. Buyurtma bir necha holatni egallaydi.
«To'lovni kutmoqda» - siz buyurtma berdingiz, lekin to'lovni tugatmadingiz yoki to'lovni amalga oshirmadingiz.
«Yig’ilmoqda» - biz mahsulotni omborda jamlaymiz va ularni jo'natishga tayyorlaymiz.
«Yetkazilmoqda» - buyurtma yo'lda.
«Olib ketish mumkin» - buyurtma qabul qilish punktiga keldi.
«Xaridorga topshirildi» - mahsulotlar sizda yoki siz buyurtmadan voz kechdingiz.
Buyurtmani qanday qabul qilaman?
Usullardan biri:
Kuryer siz belgilangan hududga yaqinlashganda siz bilan bog’lanadi va kuryer yetib kelgandan so‘ng: Buyurtma olish jarayonida shaxsingizni tasdiqlagan holda to‘lovni amalga oshirgan xolda o‘z buyurtmangizni qabul qilib olasiz.
Kuryer orqali yetkazib berish uchun ko'rsatilgan telefon raqamini qanday o'zgartirish mumkin?
Biz bilan Telegram bot: @stok_yuzka_support yoki +998 55 500 55-11 raqami orqali bog’laning va kuryer bog’lana olishi mumkin bo’lgan yangi raqamingiz haqida xabar bering.
Rasmiylashtirilgan buyurtmani qanday bekor qilish mumkin?
— Telegram
– botimizga @stok_yuzka_support yozing;
— telefon orqali +998 55 500 55-11;
Biz buyurtmani bekor qilishni faqat sizning shahringizga yetib kelganidan so’ng amalga oshirishimiz mumkin. Ushbu tartib logistika jarayonlariga aralashmaslikni bartaraf etish uchun lozim. Shuning sababli yetkazib berish xizmatimiz tezkor!
Kuryerlik yetkazib berish sanasini qanday o'zgartirish mumkin?
Yetkazib berish kuni ertalab soat 9 dan oldin biz bilan bog'laning va biz kuryer buyurtmani olib keladigan manzilni o'zgartirish imkoniyatini ko’rib chiqamiz. Agar siz ertalab soat 9 dan keyin murojaat qilsangiz, yangi manzilga yetkazib berish ertasi kuni amalga oshiriladi.. Ikkala holatda ham telegramda @stok_yuzka_support botimizga yozing yoki +998 55 500 55-11 raqamiga qo'ng'iroq qiling.
Yetkazib berish
Yetkazib berishning qanday usullari mavjud?
Kuryer orqali yetkazib berish 30 000 so’mdan boshlanadi va Joylashuv hududiga ko‘ra narxlar o‘zgarish ehtimoli mavjud.
Buyurtma qachon yetkaziladi?
Toshkent hududi uchun: Agar siz buyurtmani bugun 13:59 gacha rasmiylashtirsangiz, buyurtmangiz shu kunni o’zida yetkazib beriladi.
Agar shu vaqtdan kechiksa, buyurtma rasmiylashttirilgan vaqtdan boshlab 48 soat ichida yetkazib beriladi.Boshqa shaharlar uchun: Agar buyurtma bugun 23:59 gacha rasmiylashtirilgan bo’lsa, 48 soat davomida yetkaziladi. Buyurtma berilgan vaqtdan sanaladi.
Kuryerlar buyurtmalarni 10:00 dan 22:00 ga qadar tarqatishadi. Buyurtma rasmiylashtirish vaqtida yetkazib berilish oraliq vaqti ko’rsatiladi.
Profilga kiritilgan raqamni qanday qilib o’zgartirish mumkin?
Agar siz telefon raqamingizni o'zgartirgan bo'lsangiz, shunchaki yangidan ro’yxatdan o’tishingiz kerak bo’ladi. Ammo esda tuting: qayta ro'yxatdan o'tishda siz avvalgi buyurtmalar haqidagi ma'lumotlarni ko'ra olmaysiz yoki ularga sharhlar qoldira olmaysiz.
Buyurtma saqlash muddati
Agar buyurtmani olishga vaqtingiz boʻlmasa, telegramdagi botimizga @stok_yuzka_support yozing yoki +998 55 500 55-11 raqamiga qoʻngʻiroq qiling. Saqlash muddatini toʻlov sanasidan boshlab 14 kungacha uzaytirib beramiz!
Buyurtma rasmiylashtirish
Qanday buyurtma beriladi?
1. Savatga mahsulotlarni qoʻshing.
2. Mahsulot soni va xususiyatlarini tekshiring: masalan, hajmi va rangi.
3. «Xaridni rasmiylashtirish» tugmasini bosing.
4. Buyurtma beruvchining maʻlumotlari bilan birga yetkazish manzilini kiriting va tekshiring.
5. Agar promokodingiz bo’lsa uni qo’llang, faol promokodlarni «Kuponlarim» kuzatib boring.
6. Sizga qulay bo’lgan:- Onlayn to’lov- Qabul qilish vaqtida Uzcard va Humo kartalari va naqd pul asosida to’lov turlaridan foydalaning.
7. Agar siz keyinroq toʻlashga qaror qilsangiz, buyurtma yana 30 daqiqa muddatga zaxirada boʻladi.Qanday qilib tez va qulay tarzda buyurtma berishni havola orqali o’tib ko’rishingiz mumkin.
Buyurtma zaxirasi va promokodi qanday ishlaydi?
Agar siz buyurtmani rasmiylashtirib onlayn to’lov turini tanlagan bo’lsangiz, ammo toʻlov bajarilmagan bo’lsa, buyurtmangiz 30 daqiqaga ichida bekor qilinadi. Bu vaqtda tanlangan mahsulotlar va kiritilgan promokod boshqa qo’llanish uchun mavjud boʻlmaydi.
«Mening buyurtmalarim» boʻlimida siz toʻlovni yakunlashingiz yoki buyurtmani bekor qilishingiz mumkin. Buyurtmani bekor qilganingizda, savatga solingan mahsulotlar va promokod qayta tiklanadi.
Rasmiylashtirilgan buyurtmaga mahsulotni qanday qoʻshish yoki olib tashlash mumkin?
Biz buyurtmalarni juda tez yigʻamiz va joʻnatamiz — buyurtma uchun to’lov bajarish va yigʻish oʻrtasida bir necha daqiqa vaqt ketadi. Shuning uchun biz berilgan va toʻlangan buyurtmadan mahsulotni texnik jihatdan qoʻsha yoki olib tashlay olmaymiz.
Agar siz buyurtmaga qo’shimcha mahsulotlarni qo’shishni istasangiz, ularni alohida qilib buyurtma bering va birinchi berilgan buyurtma bilan olib keting! Agar siz ayrim mahsulotlarni bekor qilmoqchi bo’lsangiz, buyurtmani qabul qilish vaqtida ulardan voz kechishingiz mumkin.
Ro’yxatdan o’tish
Buyurtma rasmiylashtirib to’lovni bajarish uchun siz ro'yxatdan o’tishingiz kerak bo'ladi. Uning yordami bilan siz doimiy ravishda foydalanishingiz mumkin. Ro'yxatdan o'tish vaqti - 3 daqiqadan oshmaydi.
Qanday qilib sahifada ro’yxatdan o’tish mumkin?
Bizning stok.uz sahifamizga kirib «Kirish» tugmasini bosing, bu ekranning o’ng taraf yuqori qismda bo’ladi. Telefon raqamingizni kiriting, «Kodni olish» tugmasini bosing. Sizga tasdiqlash kodi keladi, kodni kiritasiz va o’z shaxsiy kabinetingizga kirasiz.So‘ng, kabinet tugmasini bosing va mening profilim qismiga bosasiz:
- Familiya, Ism
- Telefon raqam
- Viloyatingiz manzili
- Yashash tumaningizni kiritib «O‘zgarishlarni saqlash» tugmasini bosgan holda shaxsiy ma’lumotlaringizni biriktirasiz.
Shaxsiy kabinetdan chiqib ketish uchun, o‘ng taraf yuqori qismda joylashgan «Kabinet» ustiga bosasiz va «Tizimdan chiqish» ni ustiga bosasiz.
Qanday qilib ilovada ro’yxatdan o’tish mumkin?
Ilovaga kirib «Mening profilim» bo’limiga o‘tgandan so‘ng «Tizimga kirish» tugmasini bosing va telefon raqamingizni kiriting, «Tasdiqlash» tugmasini bosing. Sizga 5 xonali tasdiqlash kodi keladi, kodni kiritasiz va o’z shaxsiy kabinetingizga kirasiz.
So’ng, «Mening profilim» bo’limiga o‘tgan holda «Profilim» ni bosing va ushbu:
- Familiya, Ism
- Shahar yoki tuman manzili
- Yashash manzili
- Telefon raqam
Shaxsiy kabinetdan chiqib ketish uchun, o’ng qismda joylashgan ismingiz ustiga bosasiz va «Sozlamalar» qismiga kirib «Tizimdan chiqib ketish» tugmasini bosasiz.
Savollaringiz bormi?
Agar qo’shimcha savollaringiz bo’lsa, bizning ishonch telefon raqam +998 55 500 55-11 orqali yo’llang, biz qo’ng’iroqlarni 8:00 dan kech 22:00 ga qadar qabul qilamiz, xizmat qiymati - bepul!
Bizning Telegram bot manzilimiz @stok_yuzka_support ga yozing, biz murojaatlarni 24/7 qabul qilamiz!
To’lovni qaytarish
Onlayn to’lovni qaytarish
Buyurtma holati «Qaytarildi» ga o’zgargan holda, qaysi kartadan to’lov bajargan bo’lsangiz, shu kartaga mablag’ qaytariladi. Mablag’ qaytarilish muddati haqida ma’lumotni karta bankidan olsangiz bo’ladi.
Qaytarilish haqidagi chekni ilovadagi shaxsiy kabinetingizdan, kerakli buyurtma raqami ostidan olishingiz mumkin.
Qabul qilish vaqtidagi to’lov qaytarilishi
Agar siz buyurtma qabul qilish vaqtida karta orqali to’lov amalga oshirgan bo’lsangiz, 10 kun ichida to’lov bajarilgan kartaga mablag’ qaytariladi. Shu bilan birga, sizga qaytarilish haqida chek taqdim etiladi. Kabinetda «Elektron chek» bo’lmaydi.
Menga mahsulot kelmadi / keldi, lekin boshqa mahsulot keldi/ keldi, lekin hammasi emas / singan keldi
Biz shunga o'xshash so'rovlarni buyurtmani olgandan vaqtdan boshlab 7 kun ichida murojatlarni qabul qilamiz. Siz qo'llab-quvvatlash guruhiga murojaat qilishingiz mumkin va bizning mutaxassislarimiz maslahat beradi.
Muammoni tasvirlab bering va buyurtma raqami, mahsulotning fotosuratini va uning shtrix-kodini bizning @stok_yuzka_support botimizga Telegram-ga yuboring.
* Biz shuningdek tekshiramiz va natijalari haqida sizga xabar beramiz.
* Qo'shimcha tekshiruvni oldini olish uchun buyurtmani qabul qilish vaqtida tekshirishni maslahat beramiz.
Sifatiga eʻtiroz boʻlgan mahsulotni qaytarish
Texnik jihati murakkab mahsulotlar
Texnik jihati murakkab bo’lgan mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lsa, u mahsulot o’rnatilgan kafolat muddati* davomida qabul qilinadi, agar ushbu kafolat muddati bo’lmasa, 6 oy ichida qabul qilinadi.
Biz mahsulotni tekshirish uchun uni sotuvchiga yuboramiz, sotuvchi nosozlikni topgan holda uni 20 kun ichida bepul bartaraf etib beradi.
* Kafolat muddati mahsulot qadog’ida ko’rsatilgan bo’lishi mumkin
* Agar ishlatish sharoitlari buzilmagan bo'lsa, kamchiliklar bartaraf etib beriladi
Boshqa har qanday mahsulot kategoriyalarini qaytarib berish
Mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lgan mahsulotlarni o’rnatilgan kafolat muddati* ichida qaytarish mumkin, agar ushbu kafolat muddati bo’lmasa, 6 oy ichida qabul qilinadi. Mahsulotni sizga qulay joylashgan mahsulot tarqatish punktiga olib keling, ma’mur mahsulot ishlatilmaganligini tekshirib oladi.
E'tibor bering, mahsulot diagnostika uchun qabul qilinishi va ishlab chiqarishdagi nuqson mavjudligini tasdiqlash uchun sotuvchiga topshirilishi mumkin. Sotuvchi 20 kun ichida kamchiliklarni bepul bartaraf etiladi.
* Kafolat muddati mahsulot qadog’ida ko’rsatilgan bo’lishi mumkin
* Agar ishlatish sharoitlari buzilmagan bo'lsa, kamchiliklar bartaraf etib beriladi
Mahsulot bo’yicha maslahat
Siz mahsulot tavsifida mahsulotning xususiyatlari, shuningdek uni qanday qilib to'g'ri ishlatish haqida o'qishingiz yoki sotuvchidan ma'lumotni aniqlab olishingiz mumkin.
Buning uchun Stok Shop mobil ilovasida sizni qiziqtirgan mahsulotni tanlang va «Ko‘p beriladigan savollar» yoki «Do‘kon bilan chat» tugmasini bosing.
Agar bir kun ichida sotuvchi sizga javob bermasa, telegramda @stok_yuzka_support yoki +998 55 500 55-11 raqamiga qo'ng'iroq qilib biz bilan bog’laning, biz albatta sizga yordam beramiz!
Mahsulotni qaytarish
Sifatiga eʻtirozsiz boʻlgan mahsulotni qaytarish:
Mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lmagan holda kuryerdan qabul qilish vaqtingizda qaytarishingiz mumkin bo’ladi. Qolgan barcha holatlarda, mahsulot sifatiga e’tiroz bo’lmasa, mahsulotni qabul qilgan kundan boshlab 5 kun ichida murojat qilishingiz mumkin. Kuryer murojat bo‘yicha kelgach mahsulot ishlatilmagani, shtrix-kod qadog’i saqlangani va to’liqligini va iste’molchi huquqlari saqlanganini tekshirib oladi.*
*Mahsulotning tashqi ko’rinishi saqlanganini, tekshirish vaqtida ishlatilgan izlar yo’qligiga asoslanib qolish mumkin.
Qonun hujjatlari ro'yxatiga muvofiq ushbu tovarlar ro’yxati qaytarib olishga yaroqsiz tovarlar hisoblanadi:
1. Uy sharoitlarida kasalliklarni profilaktika qilish va davolash uchun tovarlar (metall, rezina, to‘qimachilik va boshqa materiallardan tayyorlangan sanitariya va gigiyena buyumlari, tibbiy buyumlar, priborlar va apparatlar, og‘iz bo‘shlig‘i gigiyenasi vositalari, ko‘zoynak linzalari, bolalarni parvarish qilish buyumlari, dori vositalari.
2. Shaxsiy gigiyena buyumlari (tish cho‘tkalari, taroqlar, soch to‘g‘nog‘ichlar, soch bigudilari, ulama sochlar, shinonlar va boshqa shu kabi tovarlar.
3. Attorlik-pardoz tovarlari.
4. To‘qimachilik tovarlari (ip-gazlama, zig‘ir tolali, ipak, jun va sintetik gazlamalar, gazlama tusidagi noto‘qima materiallardan tayyorlangan tovarlar — lentalar, jiyaklar, to‘rlar va boshqalar); kabel mahsulotlari (simlar, shnurlar, kabellar); qurilish va pardozlash materiallari (linoleum, plyonka, gilam qoplamalar va boshqalar) hamda metrlab sotiladigan boshqa tovarlar.
5. Tikuvchilik va trikotaj buyumlari (tikuvchilik buyumlari va trikotaj ichki kiyimlar, paypoq va qo‘lqop buyumlari).
6. Polimer materiallardan tayyorlangan, oziq-ovqat materiallari bilan bog‘liq bo‘lgan, shu jumladan bir marta foydalaniladigan buyum va materiallar (oshxona va kuxnya idish-tovoqlari va anjomlari, oziq-ovqat mahsulotlarini saqlash va tashish uchun idishlar va o‘rov materiallari).
7. Maishiy kimyo tovarlari, pestitsidlar va agroximikatlar.
8. Mebel (mebel garniturlari va to‘plamlari).
9. Qimmatbaho toshlardan foydalangan holda qimmatbaho metallardan tayyorlangan, yarim qimmatbaho va sintetik toshlardan foydalangan holda qimmatbaho metallardan tayyorlangan buyumlar, silliqlangan qimmatbaho toshlar.
10. Avtomobillar va motovelotovarlar, ularga tirkamalar va nomerli agregatlar; qishloq xo‘jaligi ishlari uchun kichik mexanizatsiya ko‘chma vositalari; sayr qilish qayiqlari va boshqa maishiy suzish vositalari.
11. Kafolat muddatlari belgilangan texnik jihatdan murakkab maishiy tovarlar (metall qirquvchi va yog‘ochga ishlov beruvchi maishiy dastgohlar; maishiy elektr mashinalari va maishiy elektr priborlari; maishiy radioelektron apparat; maishiy hisoblash va ko‘paytirish texnikasi; foto va kinoapparatlar; telefon apparatlari va faksimil apparati; elektr musiqa asboblari; elektron o‘yinchoqlar).
12. Hayvonlar va oʻsimliklar.
To‘lovlar
Sizga qulay bo‘lgan:
Sizga qulay bo’lgan:
- Uzcard, Humo kartalaridan buyurtma uchun onlayn to’lov bajaring;
- Qabul qilish vaqtida Uzcard, Humo kartalari va naqd pul asosida to’lov turlaridan foydalaning.
Onlayn to‘lov
Siz buyurtma uchun to’lovni Uzcard, Humo kartalari orqali bajarishingiz mumkin.
Mahsulot qabul qilish vaqtida to’lov uslubi
Buyurtma holatini tekshirish mumkin. U ilovaning «Mening buyurtmalarim» bo’limi «Barchasi» qismida bo’ladi. Buyurtma bir necha holatni egallaydi.
«To'lovni kutmoqda» - siz buyurtma berdingiz, lekin to'lovni tugatmadingiz yoki to'lovni amalga oshirmadingiz.
«Yig’ilmoqda» - biz mahsulotni omborda jamlaymiz va ularni jo'natishga tayyorlaymiz.
«Yetkazilmoqda» - buyurtma yo'lda.
«Olib ketish mumkin» - buyurtma qabul qilish punktiga keldi.
«Xaridorga topshirildi» - mahsulotlar sizda yoki siz buyurtmadan voz kechdingiz.
Buyurtmani qanday qabul qilaman?
Usullardan biri:
Kuryer siz belgilangan hududga yaqinlashganda siz bilan bog’lanadi va kuryer yetib kelgandan so‘ng: Buyurtma olish jarayonida shaxsingizni tasdiqlagan holda to‘lovni amalga oshirgan xolda o‘z buyurtmangizni qabul qilib olasiz.
Kuryer orqali yetkazib berish uchun ko'rsatilgan telefon raqamini qanday o'zgartirish mumkin?
Biz bilan Telegram bot: @stok_yuzka_support yoki +998 55 500 55-11 raqami orqali bog’laning va kuryer bog’lana olishi mumkin bo’lgan yangi raqamingiz haqida xabar bering.
Rasmiylashtirilgan buyurtmani qanday bekor qilish mumkin?
— Telegram
– botimizga @stok_yuzka_support yozing;
— telefon orqali +998 55 500 55-11;
Biz buyurtmani bekor qilishni faqat sizning shahringizga yetib kelganidan so’ng amalga oshirishimiz mumkin. Ushbu tartib logistika jarayonlariga aralashmaslikni bartaraf etish uchun lozim. Shuning sababli yetkazib berish xizmatimiz tezkor!
Kuryerlik yetkazib berish sanasini qanday o'zgartirish mumkin?
Yetkazib berish kuni ertalab soat 9 dan oldin biz bilan bog'laning va biz kuryer buyurtmani olib keladigan manzilni o'zgartirish imkoniyatini ko’rib chiqamiz. Agar siz ertalab soat 9 dan keyin murojaat qilsangiz, yangi manzilga yetkazib berish ertasi kuni amalga oshiriladi.. Ikkala holatda ham telegramda @stok_yuzka_support botimizga yozing yoki +998 55 500 55-11 raqamiga qo'ng'iroq qiling.
Yetkazib berish
Yetkazib berishning qanday usullari mavjud?
Kuryer orqali yetkazib berish 30 000 so’mdan boshlanadi va Joylashuv hududiga ko‘ra narxlar o‘zgarish ehtimoli mavjud.
Buyurtma qachon yetkaziladi?
Toshkent hududi uchun: Agar siz buyurtmani bugun 13:59 gacha rasmiylashtirsangiz, buyurtmangiz shu kunni o’zida yetkazib beriladi.
Agar shu vaqtdan kechiksa, buyurtma rasmiylashttirilgan vaqtdan boshlab 48 soat ichida yetkazib beriladi.Boshqa shaharlar uchun: Agar buyurtma bugun 23:59 gacha rasmiylashtirilgan bo’lsa, 48 soat davomida yetkaziladi. Buyurtma berilgan vaqtdan sanaladi.
Kuryerlar buyurtmalarni 10:00 dan 22:00 ga qadar tarqatishadi. Buyurtma rasmiylashtirish vaqtida yetkazib berilish oraliq vaqti ko’rsatiladi.
Profilga kiritilgan raqamni qanday qilib o’zgartirish mumkin?
Agar siz telefon raqamingizni o'zgartirgan bo'lsangiz, shunchaki yangidan ro’yxatdan o’tishingiz kerak bo’ladi. Ammo esda tuting: qayta ro'yxatdan o'tishda siz avvalgi buyurtmalar haqidagi ma'lumotlarni ko'ra olmaysiz yoki ularga sharhlar qoldira olmaysiz.
Buyurtma saqlash muddati
Agar buyurtmani olishga vaqtingiz boʻlmasa, telegramdagi botimizga @stok_yuzka_support yozing yoki +998 55 500 55-11 raqamiga qoʻngʻiroq qiling. Saqlash muddatini toʻlov sanasidan boshlab 14 kungacha uzaytirib beramiz!
Buyurtma rasmiylashtirish
Qanday buyurtma beriladi?
1. Savatga mahsulotlarni qoʻshing.
2. Mahsulot soni va xususiyatlarini tekshiring: masalan, hajmi va rangi.
3. «Xaridni rasmiylashtirish» tugmasini bosing.
4. Buyurtma beruvchining maʻlumotlari bilan birga yetkazish manzilini kiriting va tekshiring.
5. Agar promokodingiz bo’lsa uni qo’llang, faol promokodlarni «Kuponlarim» kuzatib boring.
6. Sizga qulay bo’lgan:- Onlayn to’lov- Qabul qilish vaqtida Uzcard va Humo kartalari va naqd pul asosida to’lov turlaridan foydalaning.
7. Agar siz keyinroq toʻlashga qaror qilsangiz, buyurtma yana 30 daqiqa muddatga zaxirada boʻladi.Qanday qilib tez va qulay tarzda buyurtma berishni havola orqali o’tib ko’rishingiz mumkin.
Buyurtma zaxirasi va promokodi qanday ishlaydi?
Agar siz buyurtmani rasmiylashtirib onlayn to’lov turini tanlagan bo’lsangiz, ammo toʻlov bajarilmagan bo’lsa, buyurtmangiz 30 daqiqaga ichida bekor qilinadi. Bu vaqtda tanlangan mahsulotlar va kiritilgan promokod boshqa qo’llanish uchun mavjud boʻlmaydi.
«Mening buyurtmalarim» boʻlimida siz toʻlovni yakunlashingiz yoki buyurtmani bekor qilishingiz mumkin. Buyurtmani bekor qilganingizda, savatga solingan mahsulotlar va promokod qayta tiklanadi.
Rasmiylashtirilgan buyurtmaga mahsulotni qanday qoʻshish yoki olib tashlash mumkin?
Biz buyurtmalarni juda tez yigʻamiz va joʻnatamiz — buyurtma uchun to’lov bajarish va yigʻish oʻrtasida bir necha daqiqa vaqt ketadi. Shuning uchun biz berilgan va toʻlangan buyurtmadan mahsulotni texnik jihatdan qoʻsha yoki olib tashlay olmaymiz.
Agar siz buyurtmaga qo’shimcha mahsulotlarni qo’shishni istasangiz, ularni alohida qilib buyurtma bering va birinchi berilgan buyurtma bilan olib keting! Agar siz ayrim mahsulotlarni bekor qilmoqchi bo’lsangiz, buyurtmani qabul qilish vaqtida ulardan voz kechishingiz mumkin.
Ro’yxatdan o’tish
Buyurtma rasmiylashtirib to’lovni bajarish uchun siz ro'yxatdan o’tishingiz kerak bo'ladi. Uning yordami bilan siz doimiy ravishda foydalanishingiz mumkin. Ro'yxatdan o'tish vaqti - 3 daqiqadan oshmaydi.
Qanday qilib sahifada ro’yxatdan o’tish mumkin?
Bizning stok.uz sahifamizga kirib «Kirish» tugmasini bosing, bu ekranning o’ng taraf yuqori qismda bo’ladi. Telefon raqamingizni kiriting, «Kodni olish» tugmasini bosing. Sizga tasdiqlash kodi keladi, kodni kiritasiz va o’z shaxsiy kabinetingizga kirasiz.So‘ng, kabinet tugmasini bosing va mening profilim qismiga bosasiz:
- Familiya, Ism
- Telefon raqam
- Viloyatingiz manzili
- Yashash tumaningizni kiritib «O‘zgarishlarni saqlash» tugmasini bosgan holda shaxsiy ma’lumotlaringizni biriktirasiz.
Shaxsiy kabinetdan chiqib ketish uchun, o‘ng taraf yuqori qismda joylashgan «Kabinet» ustiga bosasiz va «Tizimdan chiqish» ni ustiga bosasiz.
Qanday qilib ilovada ro’yxatdan o’tish mumkin?
Ilovaga kirib «Mening profilim» bo’limiga o‘tgandan so‘ng «Tizimga kirish» tugmasini bosing va telefon raqamingizni kiriting, «Tasdiqlash» tugmasini bosing. Sizga 5 xonali tasdiqlash kodi keladi, kodni kiritasiz va o’z shaxsiy kabinetingizga kirasiz.
So’ng, «Mening profilim» bo’limiga o‘tgan holda «Profilim» ni bosing va ushbu:
- Familiya, Ism
- Shahar yoki tuman manzili
- Yashash manzili
- Telefon raqam
Shaxsiy kabinetdan chiqib ketish uchun, o’ng qismda joylashgan ismingiz ustiga bosasiz va «Sozlamalar» qismiga kirib «Tizimdan chiqib ketish» tugmasini bosasiz.